תכנון אירוע אינו דבר קל. ישנם הרבה פרטים קטנים לתכנן והמון מטלות שצריך לבצע- אז איזה כיף שאני פה כדי להוריד מעל ראשכם הטרוד את האווירה והמוזיקה בקבלת הפנים.


רושם ראשוני הינו דבר בעל חשיבות גדולה כאשר מדובר ביחסים בין אנשים. אמרה זו נכונה גם בתחום האירועים. קבלת הפנים הינה למעשה הרושם הראשוני של האירוע וזו מכתיבה את הציפיה ואת הטון להמשך. לכן כדאי לייחס חשיבות גדולה לקבלת הפנים בשביל שלאורחים יהיה מהנה ונעים וגם לפתח ציפיה להמשך הערב. זה נכון, המוזיקה איננה בראש סדר העדיפויות של הדברים, אבל, אומרים שהאושר נמצא דווקא בפרטים הקטנים.





כשמדובר במוזיקה, בדרך כלל בתחילת האירוע תנוגן רשימה של קטעים מוזיקלים ממחשב שמטרתה העיקרית הינה להיות ברקע וללוות את האורחים בזמן שהם ממתינים לתחילת האירוע. בתקופה שלנו פתרון זה בהחלט הינו יותר ממספק ועושה את העבודה אך אין בזה שום דבר מיוחד. לכולנו יש מוזיקה אינסופית שזמינה לנו בכל רגע נתון דרך הפלאפונים שלנו ואנחנו רגילים כבר להיות הדיג'יים של עצמנו. אני בא להציע לכם מוזיקה חיה אמיתית וזורמת עם הסקסופון, רגש חי ופועם, המועבר באמצעות המוזיקה, שתיצור חוויה משמעותית ומרגשת עבור האירוע שלכם.


הסקסופון הינו כלי בעל צבע מיוחד המאפשר להלהיב, לשמח וליצור אווירה נכונה וחיובית בכל אירוע וסגנון מוזיקאלי.
אחרי הופעות במאות אירועים ושמחות, ועם ניסיון של שנים, אני עדיין יכול לומר שכל
אירוע וקבלת פנים הינו מיוחד במינו ודורש ממני את מלוא תשומת הלב הראוייה לו.
בעזרתי אתם והאורחים שלכם יחוו חוויה משמעותית ומרגשת דרך מוזיקה חיה, אמיתית וזורמת עם הסקסופון, רגש חי ופועם בנגינה רק עבורכם ועבור אורחיכם.


לסיכום נגינת סקסופון בקבלת הפנים הינה דרך נהדרת לבנות ציפיה ולשדרג את האירוע שלכם. סקסופוניסט מקצועי שמתחבר אליכם ואל האורחים שלכם ליצירת אווירה נכונה ואירוע מיוחד במינו.