אם אתם פה, כנראה מגיע לכם מזל טוב! אתם כאן כי אתם מחפשים לחתונה שלכם משהו מיוחד, משהו מקפיץ, חוויה בלתי נשכחת שתגרום לכל האורחים שלכם לחייך. אז נעים מאוד, שמי עודד בן יצחק ואני סקסופוניסט מקצועי לחתונות ואירועים ואני כאן כדי להציע לכם את שירותיי ולנגן בשבילכם בערב המיוחד בחייכם. 

כסקסופוניסט התפקיד שלי באירוע כמו שלכם, הוא לייצר את האווירה המושלמת עבורכם ועבור האורחים בכדי שכל רגע ורגע באירוע באמת יהיה מיוחד במינו. לא רק בעזרת נגינה מקצועית, אלא גם בהופעה כריזמטית ומשכנעת, הרגשת זרימת האירוע, האווירה והאורחים. אתם בטח שואלים את עצמכם איפה ניתן לשלב את נגינת הסקסופון בחתונה? ובכן, התשובה היא בעצם בכל האירועסקסופון הוא כלי נגינה ורסטילי שמאפשר השתלבות מעולה, מתאים לכל סגנונות המוזיקה. למעשה הוא יכול להיות כלי מתוק, שמנגן מוזיקה שקטה ונעימה ברקע אך גם יכול לנגן מנגינה קצבית וחזקה לצד ביטים מטריפים ובכך להרים את רחבת הריקודים בלהבות.


אך ישנם שני דברים עיקריים שהרבה זוגות מבקשים ומעוניינים שישולבו בחתונתם:   


1) קבלת הפנים  

מופע של נגינת סקסופון לאורך קבלת הפנים. כשעה וחצי של להיטים מכל הזמנים בסגנון פופ, האוס, סול גא'ז ומוזיקה לטינית. זאת בהתאם לסוג האורחים והאווריה שאתם תרצו לייצר. אתמקם במקום מרכזי באיזור קבלת הפנים ולעיתים אצא, אסתובב ואנגן בין האורחים כדי לתת להם תחושה שהם חלק מהאווירה.



2) לייב און דיג'י 

פריצות סקסופון ברחבת הריקודים. התלוות של נגינת סקסופון על המוזיקה של הדיג'י בזמן המסיבה על ידי נגינה של המלודיות וגם על ידי אילתור. יש לי שליטה גבוהה בנגינה בסגנונות הפופולארים השולטים ברחבות כגון מיין סטריים, מזרחי וטכנו. אבוא להרים את האווירה ואת האנרגיות, ארקוד איתכם ואף אעניק תחושה של הופעה חיה! למעשה מדובר בפריצות נגינה קצרות על במת הדיג'י וברחבת הריקודים בזמן המסיבה לאורך שעה או שעתיים סה"כ לבחירתכם.



בנוסף לצויין לעיל תוכלו גם להוסיף את האפשרויות הבאות:


- כניסה לחופה 

נגינת סקסופון של שיר שנבחר מראש ע"י בני הזוג. זהו רגע מרגש ביותר ומרשים מאוד ללא ספק. אתמקם בשביל החופה ממש לפני הכניסה לחופה ואנגן בזמן כניסתכם לחופה. הנגינה יכולה להתבצע בשני אופנים: או לנגן גרסה אינסטרומנטלית מיוחדת ללא השירה, שבה הסקסופון מוביל את המנגינה, או לנגן על הטרק עם השירה של הזמר, להכפיל את המנגינה יחד איתו ולאלתר קישוטים מלודיים סביב השירה.  


- ריקוד סלואו  

בדומה לחופה, גם זה רגע מאוד מיוחד ואינטימי בחתונה. אם בחרתם לעשות ריקוד סלואו בחתונתכם תוספת של נגינת סקסופון ברגע זה יכולה להיות עוד יותר מרגשת ומרשימה. גם כאן אפשר לבצע את השיר בשני אופנים, בדומה לשלב החופה.


-נגינת סקסופון בזמן האוכל

מופע קצר של נגינת הסקסופון במרכז האולם ובין שולחנות האוכל. גם כאן אנגן להיטים מכל הזמנים בסגנון רגוע שינעים לכם ולאורחים את האווריה. בשלב זה כיוון שכל האורחים ישובים בשולחנות יהיה לא מעט תשומת לב  ופוקס עליי ועל מופע הסקסופון.


לסיכום, השתלבותי עם נגינת סקסופון בחתונה שלכם תעניק ערך מוסף, משגע ומיוחד במינו. אם יש לכם עוד שאלות מוזמנים לפנות אליי בטלפון, בוואטס אפ או במייל ואשמח לייעץ ולענות לכם על כל שאלה :)  

שלכם, עודד בן יצחק- סקסופון לחתונה.